niedziela, 22 sierpnia 2021

Najpiękniejsza pamiątka - Penelope Ward, Vi Keeland

 Najpiękniejsza pamiątka - Penelope Ward, Vi

Keeland


,,Najpiękniejsza pamiątka" to historia Hazel i Matteo. Historia o dwójce nieznajomych, którzy pod presją i podstępem stają się sobie bardzo bliscy. Dzięki burzy śnieżnej postanawiają przybrać imiona gości hotelowych, aby dostać się do pokoju. Ta mała intryga okazuje się początkiem ciekawej przygody, ponieważ postanawiają wspólnie zwiedzić kilka miejsc przed powrotem do prawdziwego świata, w którym czeka ich niemiła niespodzianka. 


Nie raz już wspomniałam o tym, że uwielbiam ten duet. Książki tych autorek zawsze wpadają w moje gusta jeżeli chodzi o romanse. Tym razem podczas czytania czułam lekki niedosyt. Cały czas mi czegoś brakowało, zachowania bohaterów z czasem zaczęły mnie nudzić. Jak z pierwszą częścią książki nie miałam problemów, tak druga część strasznie mi się wlokła, a zachowanie Hazel irytowało. Jednak muszę przyznać, że zakończenie całkowicie mnie zaskoczyło.

Osobiście książkę uważam za godną polecenia. Może i nie chwyciła mnie ona mocno za serce, ale na  początku świetnie się przy niej bawiłam, a zakończenie bardzo zdziwiło. Książka jest lekka więc z pewnością przeczytacie ją na raz i pozwoli Wam na chwilę oderwać się od dnia codziennego. Czekam na kolejne książki tego duetu :)


Tytuł: Najpiękniejsza pamiątka
Wydawnictwo: Editiored
Wydanie: 2021-04-20
Tom: -
Liczba stron: 319
Polecam: 7/10

Gdzie można kupić? Tania książka

 

Za książkę dziękuję wydawnictwu:


 

2 komentarze: