środa, 27 lutego 2019

Idealny mężczyzna - Kristen Ashley

Idealny mężczyzna - Kristen Ashley



Mary Hanover żyje w świecie cyferek. Dla każdego napotkanego człowieka przyznaje punkty od 1-10 i według tej skali ocenia kto do siebie pasuje. Pewnego dnia wprowadza się do mieszkania na przeciwko niej detektyw Lawson. Idealna 10-tka. Kobieta zakochuje się w nim od pierwszego wejrzenia. Jednak doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że dziewczyna z przedziału 1-3 (bo tak siebie ocenia), może tylko pomarzyć o facecie z doskonałej 10-tki. Sytuacja i cały bieg myśli zmienia się, gdy Mary wraz z Mitch'em ratują dzieci przed jej niedojrzałym, naćpanym i nachlanym kuzynem. Czy Hanover będzie miała czas na miłość? I czy przeszłość Mary nie zrujnuje jej dotychczasowego życia?

W trzeciej części "Mężczyzny marzeń" poznajemy Mary - cichą, poukładaną dziewczynę, która chce zapomnieć o swojej paskudnej przeszłości. Z drugiej strony mamy Lawsona, detektywa, który kradnie wszystkie sny kobietom. Jest doskonały pod każdym calem i na dodatek troskliwy. Kiedy tylko nadarza się okazja, Mitch próbuje zbliżyć się do swojej zakompleksionej sąsiadki. Jednak dziewczyna nie ułatwia mu sprawy. 
Kristen Ashley potrafi z romansidła zrobić poważną historię. Porusza bardzo trudne tematy, gra na uczuciach czytelnika.
Książka wciąga od pierwszej strony. Gdybym miała podsumować trylogię "Mężczyzny marzeń", to "Idealny mężczyzna" zająłby pierwsze miejsce bezdyskusyjnie. 

Tytuł: Idealny mężczyzna
Wydawnictwo: Akurat
Wydane: 20 lutego 2019
Ilość stron: 544
Tom:3
Ocena: 10
Można kupić: Muza

Za książkę dziękuje:  
 

11 komentarzy:

  1. Nie znam tej serii, wiec muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę po nią sięgnąć i przekonać się sama czy rzeczywiście taka dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam tylko ten tom i bardzo mi się podobała! :) Pozdrawiam, Pola https://czytamytu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej serii, ale tak dużo dobrego o niej czytałam, że na pewno, kiedyś to się zmieni. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Może być w sam raz na wiosenną lekturę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresowała mnie ta książka. Ten motyw z ocenianiem jest szczególnie ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ciekawy i zabawny! Polecam bardzo tą książkę.
      Miłej lektury!

      Usuń
  7. Hmm czytałam zupełnie coś innego o podobnym tytule a mianowicie "Idealną dziewczynę" :) . O tej książce wcześniej nie słyszałam. Zapraszam do nas na bloga może "Idealna dziewczyna" przypadnie Tobie do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, nie słyszałam o tej książce, z pewnością zaglądnę co masz ciekawego do powiedzenia o tej pozycji! :D

      Usuń
  8. Nie wiedziałam, że ta książka jest 3 tomem :) Może się na nią skusze.
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ochotę na tę historię w najbliższej przyszłości. Nie jestem pewna czy mi się spodoba, ale mam wielkie nadzieje. :)

    OdpowiedzUsuń