wtorek, 12 marca 2019

Słodki drań - Vi Keeland, Penelope Ward

Słodki drań - Vi Keeland, Penelope Ward



Aubrey z dnia na dzień postanawia zmienić całe swoje życie. Po informacji o zdradzie swojego partnera Harrego, dziewczyna pakuje cały swój dorobek i wyjeżdża do Kalifornii. Na drodze ku szczęściu staje Chance, przystojniak z poczuciem humoru. Los sprawia, że mężczyzna musi stać się jej pasażerem na gapę i to nie jedynym, ponieważ po drodze dziewczyna zmuszona poczuciem winy, zabiera za sobą dość nietypowe zwierzę. Kilka dni w podróży do lepszego świata, sprawia że cała trójka zbliża się do siebie bardzo mocno.


Trzeba przyznać, że ten duet sponsoruje nam zabawne i ciekawe historie miłosne. Kolejny raz wzięłam od tych autorek książkę w ciemno i się nie zawiodłam. Romans jest napisany w przezabawny sposób z dużą dawką niezłych tekstów. Książka sama w sobie jest podzielona na postać Aubrey, gdzie opisuje teraźniejszość, ich wyprawę oraz czas rozłąki. Zaś druga część należy do Chance, gdzie opisuje co się dzieje po dwóch latach. Taki zabieg sprawia, że wciągamy się w historię jeszcze bardziej, ponieważ poznajemy dwa różna poglądy na to co się stało i co czują bohaterzy.
Książka z pewnością spodoba się fanem Keeland oraz Ward i nie tylko. Jeśli jeszcze jest na świecie osoba, która nie zna tych autorek, to czym prędzej musi nadgonić zaległości.


Tytuł: Słodki drań
Wydawnictwo: Editio Red
Wydane: 13 marca 2019
Ilość stron:296
Tom: -
Ocena: 9,5
Można kupić: editiored

Za egzemplarz dziękuję: 

 

4 komentarze:

  1. Mam tę książkę na liście lektur wakacyjnych. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w planach, pewnie kiedyś nadgonię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię książki z różnymi perspektywami ^^ może kiedyś wpadnie mi w ręcę :)
    Zapraszam na mojego nowo otwartego bloga trapped-in-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobała ta historia, śmiechu co nie miara, a kózka rozwaliła system. <3 Czekam na więcej historii tego duetu. :)

    OdpowiedzUsuń