wtorek, 15 maja 2018

Przebudzenie Morfeusza - K. N Haner

 Przebudzenie Morfeusza - K.N. Haner

 

Ostatnia część trylogii "Mafijna miłość" K.N Haner. Po burzliwym rozstaniu, Cassandra postanawia poukładać swoje życie. Nie jest sama, ponieważ los obdarzył ją synem. Wraz z nim zamieszkuje w rodzinnym domu, w Toronto. Znajduje nową pracę, dzięki której zaczyna żyć. Jednak je poukładane życia nie trwa długo- na drodze staje jej Adam. Wiadomo, że wraz z nim pojawią się problemy i najgorszy koszmar Cass - Eros.
Czy starając się chronić syna wszystko dobiegnie końca i staną się w końcu dorosłymi, odpowiedzialnymi ludźmi? W końcu tu już nie chodzi o nich tylko o dobro dziecka.

Jeśli wcześniej wspomniałam o ich poprawie w podejmowaniu decyzji i ich stanu emocjonalnego, to ta część przechodzi ich samych. Najwidoczniej urodzenie dziecka sprawia, że człowiek patrzy na świat innymi oczami. Podsumowując te trzy części - widzę dorastające osoby, które miały cały czas pod górę i to ich budowało. Ostatni książka, nie tylko kończy się dobrze, ale wyjaśnia wiele spraw, na które oczekiwałam odpowiedzi. Widać, że książka była w pewien sposób przemyślana. Jak dla mnie dobrze przemyślana. Nie ma w niej chwili na nudę.
Polecam wszystkie trzy książki :)

Tytuł: Przebudzenie Morfeusza
Wydawnictwo: EditioRed
Ilość stron: 528
Wydane: 5 lipca 2017
Ocena: 9/10
Gdzie można kupić: Nieprzeczytane

4 komentarze:

  1. Twórczość tej autorki jeszcze przede mną. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Cykl sobie zostawiam na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czytałam całą serię i trzecia część wypada najlepiej

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie czytałam tego cyklu, ale myślę, że kiedyś się skuszę, bo inna powieść autorki (Zakazany układ) bardzo mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń