czwartek, 13 września 2018

Ciemna strona - Tarryn Fischer

 Ciemna strona



Baheterką thrilleru jest Senna Richards - znana pisarka. W dniu swoich trzydziestych urodzin zostaje porwana i zamknięta  w zimnym pokoju. Aby dostać się do reszty pomieszczeń, kobieta musi zacząć główkować tak jakby była w exitroom. Przestraszona i zziębnięta po paru chwilach rusza w głąb domu, aby dowiedzieć się gdzie jest i co ona tam w ogóle robi. Za oknami widzi tylko połacie śniegu i nic więcej. Co gorsza z domu też nie może się wydostać. Podczas obchodu słyszy stłumione głosy. Przerażona postanawia stawić czoło złu. Jednak tym złem staje się człowiek, lekarz, z którym miała kiedyś kontakt. Tylko dlaczego ktoś postanowił ich ze sobą zamknąć? Mają przecież swoje, całkiem odrębne, poukładane życia...

Dzięki skomplikowanemu wątkowi psychologicznemu i odrobiny romantyzmu, książka jest w stanie wciągnąć nas bez pamięci. Czytając ją szkoda było mi czasu na jedzenie :) Zawiłe sytuacje, poznawanie bohaterów od podstaw, powoduje, że nie możemy oderwać się od książki. Sięgnęłam po książkę bo miała śliczną okładkę, ale to co w środku - też jest rewelacyjne. Mogłabym polecić tą książkę na nudne wieczory, ale wydaje mi się, że skoro u mnie została przeczytana w mniej niż 24h, to u Was też nie dożyje następnego wieczoru :)

Tytuł: Ciemna strona
Wydawnictwo: EQN
Wydane: 8 listopada 2017
Ilość stron: 315
Tom: -
Ocena: 9/10 
 Można kupić: wsqn

 

3 komentarze:

  1. Również planuję lekturę tej książki i muszę przyznać ,że jestem jej bardzo ciekawa. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Escape Room, Piła i do tego Cube - trzy filmy, które przyszły mi na myśl czytając Twoją opinię :) Jestem na TAK :D

    OdpowiedzUsuń