czwartek, 15 sierpnia 2019

Wymarzony mężczyzna - Kristen Ashley

 Wymarzony mężczyzna - Kristen Ashley



Autorki oraz cykl ,,Mężczyzna marzeń" nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. "Wymarzony mężczyzna" to czwarty tom tej serii. W książce tej poznajemy Tyrę - piękną rudowłosą kobietę, która po zwolnieniu się z poprzedniej pracy (przez "przyjaciółkę") trafia do biura znanego nam już z poprzednich części "Tacka" Kene Allena. Dziewczyna po ostrej wymianie zdań dostaje posadę sekretarki. Wszystko byłoby piękne gdyby nie facet Lanie (przyjaciółka Rudzielca), który przez swoje wyskoki wpakował Tyrę w objęcia mafii.

Wymarzony mężczyzna jest czwartym tomem, który miałam możliwość przeczytać. Jeżeli spodziewacie się nagłej zmiany ogólnej fabuły, która widnieje w mężczyznach marzeń - to jej nie dostaniecie. Bez zmian mamy: - porządnych facetów, - naiwne bohaterki, - porwania, - szczęśliwe zakończenia. Pomimo jak dla mnie, już oklepanego schematu, książkę czytało się lekko i przyjemnie ale... chciałabym jakiejś odmienności, jakiegoś świeżego powiewu powietrza. Plusem jest to, że serię można zacząć od książki którą się chce. Dla fanów lekkiego pióra, sporej dawki łóżkowych scen oraz akcji - będzie idealna. Osobiście zaliczam książkę do przyjemnych, ale takich które sprawdzą się idealnie po jakiś psychologicznych, trudnych lekturach. Idealny zapychacz i odmóżdżacz... Wiecie o co chodzi ;)

Tytuł: Wymarzony mężczyzna
Wydawnictwo: Muza
Ilość stron:576
Wydane: 26 czerwca 2019
Ocena: 8/10
Gdzie można kupić: nieprzeczytane

Za egzemplarz dziękuje: 

 

3 komentarze:

  1. Niestety nie mam w planach nadrabiać tej serii.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam tą książkę i całą serię. Bardzo mi się podobała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam serii, ale jakoś mnie do niej nie ciągnie. 😊

    OdpowiedzUsuń