poniedziałek, 18 maja 2020

Szczęście diabła - Meghan March

Szczęście diabła - Meghan March  

 India, która postanawia uciec od Forg'a razem z Bastirnrm szybko wpada w pułapkę. Facet zrobi wszystko, aby zepsuć nowy związek kobiety. Zamyka ją w pokoju z zamiarem opowiedzenia całej historii na temat prawdziwego życia Indii, o którym ona nie ma zielonego pojęcia. Całą tą farsę przerywa rozwścieczony Jericho. Zabiera żonę do domu, a dla wroga obiecuję zemstę. Jednak kobieta po powrocie stawia warunek. Albo Forge powie jej całą prawdę i przekaże wszystkie informację na temat ich "związku" i interesów, albo królowa Midas ucieknie i dopilnuje tego, aby nigdy jej nie odnalazł. Czy Jericho chroni swoją żonę przed jej ojcem? Czy jednak kobieta robi dla niego za kartę przetargową?

Długo czekałam na drugą część cyklu Forge i w końcu jestem już po lekturze. ,,Szczęście diabła" dodaje rozpędu tej trylogii. Dowiadujemy się dużo, ale też dużo się dzieje. Książkę przeczytałam w ciągu kilku godzin, ponieważ nie sposób było się od niej oderwać. Ciągła akcja oraz przepychanki bohaterów dodają tej książce uroku. A sam koniec lektury? Jak zwykle kończy się nie w tym momencie co trzeba! Pozostaje mi teraz czekać na finał, a Was gorąco zachęcam do przeczytania tej trylogii bo naprawdę warto! :)

Tytuł: Szczęście diabła
Wydawnictwo: Editiored
Wydanie:  2020-05-19
Tom:2
Liczba stron:275
Polecam: 9/10
Gdzie można kupić? Taniaksiążka

Za możliwość przeczytania książki dziękuję wydawnictwu:

 

3 komentarze:

  1. Nie znam jeszcze pierwszej części, więc wszystko przede mną. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam pierwszej części i na razie nie zamierzam tego robić.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam i czekan na trzecią część :)

    OdpowiedzUsuń