niedziela, 23 sierpnia 2020

Tysiąc nocy bez Ciebie - Federico Moccia

 Tysiąc nocy bez Ciebie - Federico Moccia

 

Sofia to piękna i utalentowana pianistka. Wcześniej uwielbiająca grę i publikę - teraz szara myszka chowająca się przed światem. Cała ta sytuacja spowodowana jest przez dwóch mężczyzn, którzy zawiedli jej zaufanie. Kiedy kobieta postanawia zacząć nowe, pełne szczęścia życie, los znowu rzuca jej kłody pod nogi. Nie pozostaje jej nic innego jak znowu uciec...

 

Twórczość Federico bardzo lubię. Tworzy on bardzo romantyczne, pełne przesłań książki. Biorąc do ręki ,,Tysiąc nocy bez Ciebie" byłam święcie przekonana, że bardzo miło spędzę czas nad lekturą. Niestety nie tym razem :( Na początku było pięknie, książka wciągnęła mnie od pierwszej strony, aż do dotarcie do połowy historii. Tak naprawdę sama do końca nie jestem pewna tego co się stało, że zaczęła mnie nudzić ta książka. Całkowicie rozumiem postępowanie Sofii, jednak z czasem zaczęło mnie ono irytować. Mam wrażenie, że Moccia sam pisał tą książkę "pod presją". Ja i ,,Tysiąc nocy bez Ciebie" niestety się nie polubiłyśmy. Osobiście odkładam książkę na półkę z przeczuciem, że nie zaglądnę do niej ponownie. Jednak nie skreślam autora, ponieważ raz podwinęła mu się noga. Wiem, że Federico napisze jeszcze nie raz coś dobrego, coś co trafi w mój gust :) Co do oceny będzie słaba, choć i tak wysoko za to, że przez chwilę (na początku) bawiłam się z nią dobrze.

 

Tytuł: Tysiąc nocy bez Ciebie
Wydawnictwo: Muza
Wydanie: 2020-06-03
Tom: -
Liczba stron: 416
Polecam: 5 /10

Gdzie można kupić? Tania książka

 

Za książkę dziękuję wydawnictwu: 

 

    

2 komentarze:

  1. Nie będę raczej czytała tej książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czytałam dwie książki tego autora i mnie do siebie nie przekonały, więc na ten moment nie planuje jej czytać. Najważniejsze, że ty lubisz jego książki.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń