wtorek, 29 września 2020

Zmysłowy anioł stróż - Kristen Ashley

 Zmysłowy anioł stróż - Kristen Ashley


Bohaterami drugiej części serii Rock Chick jest Jet oraz Eddie. Jet jest dziewczyną, która swoje życie dzieli na dwie części: pierwsza z nich to dwie prace (pomoc w księgarnio-kawiarni u Indy oraz kelnerka w klubie ze striptizem) druga to zajmowanie się niepełnosprawną mamą. Eddie jest zaborczym, seksownym, pewnym siebie gliniarzem, który chce pomóc dla Jet wydostać się z tarapatów, które zasponsorował jej ojciec. Kobieta zaś jest uparta i wszystko chce sama rozwiązać. Czy jej się to uda?

 

Czytając tą książkę miałam wrażenie, że trzymam w ręku ,,Córkę gliniarza". Szczerze mówiąc mało się od siebie różnią. Książka do połowy (może nawet i nie) była wciągająca.  Do momentu, aż nie pojawił się ojciec Jet i nie zaczęły się kłopoty. Od tego momentu lektura zaczęła mi się nieznośnie dłużyć i za każdym możliwym razem ją wymieniałam. Co do samych bohaterów nie mam się o co przyczepić. Fabuła i jej zamysł też nie był zły. Jednak zabrakło mi tego czegoś, co pozwoliłby się wciągnąć w tą powieść. Osobiście pasuje jeżeli chodzi o tą serię. Ale jestem ciekawa Waszych opinii. Przeczytaliście? A może jesteście nią zainteresowani i macie ją w planach?

 

Tytuł: Zmysłowy anioł stróż
Wydawnictwo: Akurat
Wydanie: 224-06
Tom: 2
Liczba stron: 512
Polecam: 4 /10

Gdzie można kupić? tania książka

 

 Za książkę dziękuję wydawnictwu:


 

1 komentarz:

  1. Od jakiegoś czasu nie sięgam po tego typu historię, więc i tak raczej bym nie sięgnęła.

    OdpowiedzUsuń