poniedziałek, 19 kwietnia 2021

Louise Candlish - Tuż za ścianą

 Louise Candlish - Tuż za ścianą


Lowland Way - ciche i piękne miasteczko, które nie tylko cieszy się z pięknych budynków i ogrodów, ale też może pochwalić się cudownymi ludźmi. Atutem są bezpieczne ulice, na których mogą bawić się dzieci. Całe te "ochy" i "achy" trwają do czasu.  Pewnego dnia do idealnego miasteczka wprowadza się Darren. Facet za nic ma spokój osiedla, za nic ma sąsiadów. Ba! Nawet na każdym kroku stara się im dopiec. Typowy wredny sąsiad równa się z wiecznym remontem i z wiecznie głośną muzyką. Nadaremne są prośby o chwilę spokoju, a służby umywają ręce od tego faceta. Cierpliwość mieszkańców jest ogromna. Lecz do czasu, kiedy nie wydarzy się coś złego.

 

,,Tuż za ścianą" zmusza czytelnika do pełnego skupienia. Losy bohaterów są podzielone na dwie cześć. Pierwsza to historia od momentu pojawienia się Bootha, a druga opowiadana jest w teraźniejszości. Nie będę ukrywać, że w niektórych momentach się gubiłam, co bardzo mnie irytowało powodując, że książkę kilka razy odkładałam na półkę. Osobiście gdybym miała porównać dwie książki autorki ,,Na progu zła" i ,,Tuż za ścianą" to zdecydowanie wytypowałabym pierwszy tytuł jako najlepszą, ponieważ przy drugiej byłam zagubiona i znużona. Myślę jednak, że fanom kryminałów książka ,,Tuż za ścianą" się spodoba.

 

Tytuł: Tuż za ścianą
Wydawnictwo: Muza
Wydanie: 2021-01-20
Tom: -
Liczba stron: 416
Polecam: 4/10 
Gdzie można kupić? Czytam.pl

 

Za książkę dziękuję wydawnictwu:


 

 

2 komentarze:

  1. Ta książka czeka na przeczytanie w mojej biblioteczce. Szkoda, że Tobie nie przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dawna na mnie czeka, więc możliwe, że po nią sięgnę.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń