środa, 14 czerwca 2017

"Tylko ty mnie zrozumiesz" - Samantha Young



 Tylko ty mnie zrozumiesz - Samantha Young


Czy można zostawić kogoś, kogo tak bardzo się kocha?
Po wszystkim, przez co przeszli, Jake i Charley ponownie są razem - tyle tylko, że odnalezienie siebie i wspólne życie to nie to samo.
Świat Charley wywraca się do góry nogami. Dla dobra tego, co uważa za najcenniejsze, postanawia poświęcić miłość do Jake'a. On jednak nie zamierza poddać się bez walki.
Dzwoni codziennie, choć Charley nigdy nie odbiera. Czeka choćby na odpowiedź: Wszystko okej. Mijają miesiące, a on ciągle nie wie, czemu Charley tak brutalnie z nimi zerwała, i to przez telefon. Przecież wszystko między nimi układało się naprawdę dobrze.
W jej sercu każdy sygnał od Jake'a rozdrapuje nową ranę. Charley czuje, jak bardzo skrzywdziła jego, a przy okazji samą siebie. Jednak musiała dokonać wyboru...
Jake w końcu odnajduje Charley i domaga się choćby słowa wyjaśnienia.
Jaki facet wraca po takim czasie? Taki, który naprawdę kocha i nigdy się nie podda w walce o miłość swojego życia.
Charley nie ma jednak pewności, czy kobieta, którą się staje, będzie potrzebowała Jake'a tak bardzo jak dziewczyna, którą niegdyś była... 




 W drugiej części "Tylko ty mnie zrozumiesz" (pierwsza "Żyj szybko, kochaj głęboko") dowiadujemy się, że próba czasu jaką przeznaczyli dla swojej miłości Charley i Jack przetrwała. Wiedzieli, że miłość jest tak silna, że nic nie da się jej przełamać. Jednak jak wielkim szokiem dla Jack'a musiała być decyzja głównej bohaterki o nagłym zerwaniu z nim.

Charley postanowiła walczyć o swoje marzenia o zostaniu policjantką oraz miłość do swojego chłopaka. Niestety przez to, że chłopak kiedyś dogłębnie ją zranił, cała jej rodzina jest przeciwna temu szczęściu. Charley kłóci się z ojcem, ale najbardziej bolesna jest dla niej kłótnia z siostrą, która trwa kilka miesięcy. W pewnym momencie ziemia rozstępuje się pod jej nogami. Na wskutek tego traumatycznego wydarzenia przyrzeka sobie, że jeżeli wszystko wróci do normy, zostawi Jack'a i nigdy więcej do niego nie wróci.

Jak pierwsza książka bardzo mnie wciągnęła, tak druga część była lekko "przejedzona". Fakt, faktem powieść ma w sobie wiele akcji jednak różnią się one od poprzedniej tym, że są smutne.Praktycznie bohaterowie w drugiej części w swoim życiu mają pod górę, zostają odpychani i nierozumiani.  Sumując bohaterów, którzy wystąpili w tej historii, mogę powiedzieć, że Charley i Claudia wywarli na mnie bardzo pozytywne nastawienie. Pokazana została między nimi relacja przyjacielsko-siostrzana, która powinna występować na co dzień. I nie, te relacje nie są przesłodzone, a pokazana w sposób, który jak wspomniałam już wcześniej, powinny być między żywymi ludźmi. Co do facetów... Jack'a oraz Beck'a... no tutaj, powiem szczerzę, że nienawidzę takiego typu facetów "ala figo fago, co to nie oni". Im wszystko wolno, ale jeżeli chodzi o kobiety, w których się podkochują... no to tutaj jest dużo do życzenia. Pokazana jest u nich taktyka zabawy w kotka i myszkę. Jednak, troszkę trudno to przyznać, ale ich także polubiła, pomimo tych ich złych zachowań względem dziewczyn. 


"Tylko tymnie zrozumiesz"
 
Tytuł oryginału: Out of the shallows

Tom: II

Wydawnictwo: Książki Burda

Rok: 2016
 
Liczba stron: 270
 
Polecam: 8/10


3 komentarze:

  1. Niestety chyba nie dla mnie. Kiedyś z braku laku sięgnęłam po te autorkę i odłożyłam po 10 stronach. To ze mało ambitne to zrozumiałe jak na ten gatunek ale zeby wiało nuda ? Totalne rozczarowanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tak przy "To, co najważniejsze". Na moje czy też nie, szczęście książka w połowie się rozkręciła bo z początku czułam jak przy niej umieram...

      Usuń
  2. Od dawna planuje przeczytać jakąś książkę tej autorki. Ma bardzo dobre opinie i chciałabym przekonać się na własnej skórze, czy mi się spodoba.

    Pozdrawiam serdecznie. :)
    niezapomniany-czas-czyli-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń