piątek, 7 lipca 2017

Normalne marzenia - Kiersten White

Normalne marzenia - Kiersten White

Mnóstwo się zmieniło, odkąd Evie odeszła z Międzynarodowej Agencji Nadzoru nad Istotami Paranormalnymi ze swoim nowym chłopakiem Lendem. Wreszcie jest tak jak zawsze chciała – normalnie. Zupełnie normalne liceum, zupełnie normalna praca po szkole.
Ale zupełnie nienormalna przeszłość Evie nie pozwala o sobie zapomnieć i zjawia się pod postacią Retha – jej byłego chłopaka-elfa. Już wystarczająco przerażające jest to, co Reth przed nią odkrywa. A teraz jeszcze
wybucha wojna wśród paranormali i tak się fatalnie składa, że stawką w niej jest… Evie.
A tak marzyła, żeby wszystko było normalnie…. 




Życie Evie się zmienia o 180 stopni. Po odejść z MANIP, postanowiła wieść normalne, szczęśliwe życie. Jednak nie do końca jest ono normalne. Swoje mieszkanie dzieli z nadprzyrodzoną dziewczyną - wampirem, a życie uczuciowe z chłopakiem, który przybiera wodno-człowiecze kształty. Nastolatka także zaczyna uczęszczać do liceum, gdzie poznaje nową "przyjaciółkę", a jej wrogiem staje się pani od wf-u. Pewnego razu Evie poznaje chłopaka Jack'a, który namawia ją do tego, aby wróciła do Centrum i pomogła wychwytywać paranormalnych. Ma on pewne zdolności, których nasza bohaterka nie pojmuje, ale najważniejszą jego zdolnością jest pakowanie dziewczyny w kłopoty.

Szczerze mówiąc, nie wiem jak mam się odnieść do tej książki. Nie jest zła, ale też nie porwała mnie tak jak pierwsza część. Podobało mi się jednak w niej, że w końcu dowiadujemy się czegoś o prawdziwych rodzicach Evie, ale jeżeli chodzi o samą fabułę... Mam wrażenie, że była pisana na kolenie - byleby szybko - byle jak. W książce jest dużo akcji, ale nie są one tak ciekawa jak w przypadku "Paranormalności".

Spodziewałam się czegoś lepszego, ale niestety - zawiodłam się.



Tytuł: Normalne marzenia
Wydawnictwo: Wydawnictwo Amber
Rok: 2013
Tom:2
Liczba stron:304
Polecam: 5/10

4 komentarze:

  1. Nie czytałam części pierwszej i chyba sobie odpuszczę.

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie moje klimaty, a to, że zawiodłaś się na książce też nie zachęca mnie do tego, by ją poznać, więc sobie odpuszczę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tą część czytałam kilka lat po tym jak czytałam pierwszą i też mnie nie porwało. Może to klątwa drugiego tomu, może to po prostu my XD

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ja także miałam wygórowane myśli co do tej części :(

      Usuń