niedziela, 2 lipca 2017

Paranormalność - Kiersten White

Paranormalność - Kiersten White


Miłość...

Walka...

Przejrzę każdego paranormala, nawet pod najlepszym ludzkim kamuflażem. Ale wciąż nie wiem, kim jesteś ty, choć przejrzałam cię na wylot. Nieważne, i tak chcę przeglądać się w twoich oczach...

Przygoda...


W przygodę porywa Nas Eve, która pracuje dla pewnej korporacji, zajmującej się wyłapywaniem z ludzkiego otoczenia paranormalnych: wampirów, wiedźm czy wilkołaków. Bohaterka mieszka w Centrum od ósmego roku życia, ponieważ ma pewną ciekawą moc, która pomaga wychwycić istoty ponadludzkie. Eva jest typową nastolatką. Uwielbia róż ma typowe dla tego wieku problemy. Jej przyjaciółką jest syrena, a matkę zastępuje szefowa korporacji. Uwielbia swoje życie, jednak gnębi ją to, że nie posiada wokół siebie rówieśników, z którymi mogłaby porozmawiać na różne tematy czy też wyjść poza siedzibę. Wracając jednej z wielu misji, do ich Centrum włamuje się "chłopak", który odmienia nie tylko jej życie, ale także staje się zagadką dla ludzi pracujących razem z Eve. 


Zaczynając czytać tą książkę, myślałam "Boże, kolejny gniot, który trzeba będzie przeczytać i mieć czyste sumienie". Jednak jak wielce było moje zdziwienie kiedy dotarłam do rozdziału, w którym pojawił się ów tajemniczy chłopiec. Dzięki niemu, książka zrobiła się ciekawsza i zabawniejsza. Pod koniec książki, pojawiła się postać, która wzbudziła we mnie jeszcze większe zainteresowanie, ponieważ jest to osoba silnie powiązana z Eve. Co za tym idzie, że już całkowicie przepadłam :)

Podsumowując: jeżeli chcecie się zabrać za tą książkę, to nie zrażajcie się do niej na początku tak jak było to w moim przypadku, ponieważ jak już wspominałam - przepadłam czytając ją :) Książka po pojawieniu się cudnego chłopczyka, nabiera koloru, żartu, lekkości i akcji.

Tytuł: Paranormalność
Wydawnictwo: Wydawnictwo Amber
Rok: 2011 
Tom: 1
Liczba stron:308
Polecam: 7/10

3 komentarze:

  1. Nie przepadam zbytnio za fantastyką, więc to chyba pozycja nie dla mnie :)

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam tę książkę kilka lat temu i nawet chciałam ją przeczytać. Jednak w końcu o niej zapomniałam, aż do dzisiaj. :D

    Pozdrawiam serdecznie. :)
    niezapomniany-czas-czyli-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam, że pierwszy tom mi się bardzo podobał. W skali odpowiedniej dla trzynastolatki. Nie było to nic ambitnego i w sumie chyba teraz sama z siebie nie przytoczyłabym ci wszystkich wydarzeń, ale sama idea.. ahh

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń