poniedziałek, 11 września 2017

Bliźnięta z lodu - S.K. Tremayne

Bliźnięta z lodu




W książce S.K. Tremayne "Bliźnięta z lodu", poznajemy rodzinę Moorcroft - Sarę, Angus'a, Kristie i Lidię, którzy mieszkają w Londynie. Odkąd pojawiły się bliźniaczki, powodowały pełen zachwyt - nie tlko w rodzinie, ale też w sąsiedztwie. Rodzice mieli odwieczny problem w odróżnieniu ich, a dziewczynki sprytnie to wykorzystywały. Niestety ich radość z dwójki cudownie idealnych i identycznych córek nie trwała długo. Jedna z bliźniaczek ginie skacząc z balkonu. Czybył to niefortunny wypadek podczas zabawy? Czy może dziewczynka zrobiła to celowo?

Podchodząc do tej książki miałam mieszane uczucia. Spowodowały to złe opinie kolejnej książki autora. Akcja w tej książce nie ma chwili wytchnienia. Posiada w sobie coraz to nowsze i ciekawsze wydarzenia. Dzięki zabiegowi pokazania prawy, zarówno ze strony Sary jak i Angusa, książka wciąga jeszcze bardziej. Czytając końcówkę bliźniąt byłam bardzo zszokowana takim zakończeniem (oczywiście w pozytywny sposób). To czego czytelnik dowiaduje się, wprawia w totalne osłupienie. Coraz częściej interesują mnie thrillery i biorę to za dobrą monetę. Cieszę się, że trafiają do mnie dobre egzemplarze (chociaż chwytam za nie w ciemno). To wszystko sprawia, iż mam ochotę czytać ich coraz więcej i więcej. 
Książkę polecam. Niby tylko książka, ale dowiedziałam się o pewnej rzeczy, o której wcześniej nie miałam zielonego pojęcia :) Warto po nią sięgnąć :) 

Tytuł: Bliźnięta z lodu
Wydawnictwo:Czarna Owca
Rok: 26 sierpnia 2015
Tom:-
Liczba stron: 336
Polecam: 8.5/10


5 komentarzy:

  1. To świetnie, że książka okazała się dobra, no i że nie brakuje elementu zaskoczenia :) Zamówiłam ją już w swojej bibliotece, więc na pewno w niedługim czasie przeczytam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm ciekawe ciekawe, ostatnio mam niedosty thrillerów, może sięgnę po ten :)
    Pozdrawiam Intha
    wielkimiliteramiikursywa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sięgaj, sięgaj i koniecznie daj znać co Ty o tej książce myślisz :)

      Usuń
  3. Okładka przykuwa wzrok :)
    Chyba trzeba będzie ją dodać do swojej biblioteczki.

    Pozdrawiam
    Kasiaiksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okładka okładką, ale to co jest w środku robi totalny szok :)

      Usuń