piątek, 13 lipca 2018

Zranieni - H.M Ward

 Zranieni - H.M Ward

 

W książce H.M. Ward poznajemy Sidney. Jest piękną, młodą kobietą, która za wszelką cenę chce przywrócić swoje życie do normy. Pewnego razu umówiona przez przyjaciółkę na randkę w ciemno, poznaje Petera. Okazuje się, że facet, z którym miało co się nie przespała, jest jej wykładowcą. Z uwagi na ich pozycje, ona studentka, on nauczyciel, nie mogą pozwolić sobie na jakiekolwiek zbliżenie. Jednak pomimo tego postanawiają zostać przyjaciółmi.

Patrząc na sam tytuł możemy wywnioskować, że główni bohaterzy przeszli bardzo wiele. Historia ich życia jest bardzo rozciągnięta i nie od razu wiadomo co przytrafiło się Sidney i Peterowi. Książka pomimo tego, że jest bardzo krótka, napisana została w taki sposób, że wszystkiego można się dowiedzieć bez owijania w bawełnę, nie powoduje nudy u czytelnika. Czytając ją, czekałam na jakieś sceny miłosne i co dziwne - nie doczekałam się ich. Autorka pokazała, że książki dla kobiet można napisać z klasą, nie oblepiając kartek aktami, które zalewają rynek kobiecy jeżeli chodzi o literaturę. Patrząc na to, że jest to zwykła, przeciętna książka, to daje dużo do myślenia i rzuca nowe światło jeżeli chodzi o relacje damsko-męskie. Pokazuje, że nawet dzięki trudności losu, dobrze jest zrobić coś, aby starać się żyć normalnie.

Tytuł: Zranieni
Wydawnictwo: editiored
Ilość stron: 208
Wydane: 11 kwietnia 2017
Ocena: 8/10
Gdzie można kupić: editio

 

5 komentarzy:

  1. Czytałam i uważam, że jeśli nie oczekujemy od tej książki zbyt wiele, a podchodzimy do niej jako do niezobowiązującej lektury, będzie nam się ją czytała całkiem przyjemnie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako lekka książka wakacyjna powinna być dla mnie okej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie mam ochoty teraz na takie książki, ale może kiedyś skuszę się by poznać historię Petera i Sidney.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisze sobie tytuł, bo wydaje sie idealna dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń