czwartek, 6 grudnia 2018

Tajemniczy mężczyzna - Kristen Ashley

 Tajemniczy mężczyzna




Gwendolyn Kidd jest trzydziestoletnią rozwódką. Pewnego babskiego wieczoru, popijając cosmopolitana, zwraca na siebie uwagę pewnego faceta. Dokładnie po jednym zdaniu lądują w łóżku. Facet jest cudowny. Jednak jego jedynym minusem jest to, że zjawia się u Gwen tylko w nocy na szybki numerek. Ich tajemniczy romans trwa półtora roku, a ujawnia się kiedy Kidd grozi niebezpieczeństwo. Kobieta w wyniku paniki udaje się do miejsca usłanymi motocyklowymi gangsterami, ponieważ jej siostra Ginger wpakowała się w niezłe tarapaty. Tej jeden incydent doprowadza do tego, że tajemniczy nieznajomy postanawia się pokazać i być rycerzem na białym koniu. Dodatkowo zaczynają dziać się także niebezpieczne sytuacje u bohaterów. 
Czy przez Ginger dojdzie do morderstwa? A może szczęśliwy los uśmiechnie się do wszystkich?

Książka leżała na półce i leżała, aż w końcu postanowiłam ją przeczytać. I muszę przyznać, że wyleczyła mnie z lekkiego kaca książkowego. Dużo akcji, trzech przystojnych facetów, a do tego przyjemny romans. Hawk (tajemniczy nieznajomy) to uosobienie męskości, pewności siebie i tajemniczości. Zaś Gwen to typowa kobieta potrzebującą porządnego faceta, który postawi ją do pionu. Jeżeli przeczytacie opis książki i stwierdzicie, że jest to typowy erotyk, to się grubo zdziwicie. Jak wspomniałam wyżej, książka ma w sobie dużo kryminalnej akcji. Oczywiście są sceny łóżkowe, ale niestety lub stety okrojone. 
Lubicie połączenie romansu z kryminałem? Tajemnice, niebezpieczeństwo i pożądanie? To sięgnijcie po tą pozycję raz, dwa!
Mi osobiście się podobała :) Polecam. Jeśli ją czytaliście to dajcie znać w komentarzach co o niej myślicie.

Tytuł: Tajemniczy mężczyzna
Wydawnictwo: Akurat
Wydane: 31 stycznia 2018
Ilość stron: 544
Tom:1
Ocena: 9
Można kupić: chodnik literacki


 

8 komentarzy:

  1. Póki co mam mieszane odczucia :) może kiedyś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kaca książkowego nie mam, ale lżejszych lektur potrzebuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy z nas jest tajemniczy ;) Na szczęście nie wszyscy przynosimy ze sobą kłopoty. Ciekawa propozycja, ale czy dla mnie też? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda książka pasuje każdej osobie :) Niezależnie czy jest to romans czy biografia. Człowiek z książką jest 50razy ładniejszy ;)

      Usuń
  4. Romans z kryminałem brzmi interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam już jakiś czas temu, ale nie przypadła mi do gustu. Dla mnie wszystko w niej było słabo nakreślone.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie, na ten moment nie kusi. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze mówiąc już chyba naczytałam się wystarczająco dużo tego typu książek, że wiem, iż nie są dla mnie. Jakoś wszystkie książki z erotycznymi wątkami wydają mi się takie same i po prostu nudne.

    OdpowiedzUsuń