wtorek, 1 stycznia 2019

Wróć, jeśli masz odwagę - Estelle Maskame

 Wróć, jeśli masz odwagę - Estelle Maskame


 W powieści Maskame poznajemy przyjaciół MacKenzie oraz Jadena i Dani Hunterów. Jednak tragiczny wypadek rodziców Hunterów sprawia, że nikt nie wie jak ma z nimi rozmawiać. Ich normalne życie i grupa przyjaciół legło w gruzach. Mijający rok nie sprawia, że lęk MacKenzie do bliźniąt maleje. Jednak wyrzuty sumienia nie dają za wygraną. Boli ją to, że w tak trudnym okresie nie mogli liczyć na jej pomoc. Czy dziewczynie uda się wziąć górę nad lękiem i poprawić relacje między nimi? I czy prawda, o której dowiedzą się bliźniacy nie spowoduje, że znowu odsuną się od ludzi?

Patrząc na poprzednie książki autorki, to ta jest słaba. W serii Dimily nie mogłam narzekać na brak akcji. W tej pozycji mi tego zabrakło. I to strasznie. Doszłam do połowy książki, a tam nic. Zero szybkich zawrotów akcji.
Powieść jest utrzymana w klasycznym dla Estelle języku. Prosty, przejrzysty i lekki. Bohaterowie wykreowani w ciekawy sposób. Jednak fabuła do mnie w ogóle nie przemawia. A szkoda bo czekałam na kolejną książkę autorki i niestety się zawiodłam. 


Ostatnio zrobiło się dość głośno o książce  "Nawet o tym nie wspominaj". Jestem bardzo ciekawa tej pozycji. Jeżeli ktoś ją czytał to koniecznie dajcie znać!


Tytuł: Wróć, jeśli masz odwagę
Wydawnictwo: Feeria Young
Wydane: 8 listopada 2017
Ilość stron: 352
Tom:
Ocena: 5 :(
Można kupić: nieprzeczytane


 

4 komentarze:

  1. Myślę, że warto skorzystać z Twojego polecenia. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Z całego mojego czytelniczego serduszka polecam ,,Nawet o tym nie wspominaj'' <3

    czytelnia

    https://czytelnia1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń