poniedziałek, 23 września 2019

Kusząca pomysłka - Vi Keeland

Kusząca pomyłka - Vi Keeland 

 

Rachel jest narwaną kobietą, która mówi głośno to o czym myśli. Niestety, jej cięty język poczuł na swojej skórze Caine. Bohaterowie poznali się pierwszy raz w barze. Chociaż słowo poznali to za dużo powiedziane, ponieważ dziewczyna zmieszała go z błotem  za to jak potraktował jej przyjaciółkę. Jednak w późniejszym czasie okazało się, że Caine nie jest żadnym Owenem, tak jak na początku myślała. Dziewczyna ma nadzieję, że uda jej się wyjść z baru niespostrzeżenie, a facet zapomni o całym zajściu. Jak na ironię losu przystało - spotykają się następnego dnia, a żeby tego było mało - Caine jest jej profesorem na uczelni. 


Autorka zalicza się do grona osób, których książki biorę w ciemno, ponieważ jeszcze żadna mnie nie zawiodła. Ich lektury wciągają i wysysają z czytelnika tyle emocji, ile się tylko da. Tak jest też w przypadku "Kuszącej pomyłki". Pomimo intrygującego tytułu, w środku znajdziemy temat molestowania seksualnego dzieci w rodzinie. Keeland potrafi połączyć złe rzeczy z dobrymi (chodzi tutaj o zachowanie romantyczności i połączenie jej z czymś przykrym), co bardzo mi się podoba. Jestem pewna, że lektura porwie Was od pierwszej strony. Osobiście przepadłam i czekam na więcej książek tej autorki.  


Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu:

Tytuł: Kusząca pomyłka 
Wydawnictwo: Kobiece
Wydanie: 18 września 2019
Tom: -
Liczba stron: 376
Polecam: 9/10 
Gdzie można kupić?:nieprzeczytane

3 komentarze:

  1. Raczej zostawię sobie tę książkę już na przyszłe wakacje, bo teraz szukam bardziej mrocznych i klimatycznych historii. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam dość romansów erotycznych więc pozostawię sobie tego typu książki na inny czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam ochoty na razie na taką powieść.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń