wtorek, 3 września 2019

Proś o wybaczenie - Melinda Leigh

Proś o wybaczenie - Melinda Leigh

 
Morgan Dane stara się dojść do siebie po stracie męża. John zginął na misji w Iraku pozostawiając ją samą z córkami. Żeby zapewnić byt dzieciom, stara się o posadę asystentki prokuratora. Po udanej kolacji, na której dostała pracę udaje się do domu. Ze snu wyrywa ją telefon od Evelyn Palmer, babcia Tessy, która od czasu do czasu robiła za nianię dla córek Morgan. Dowiaduje się, że dziewczyna nie wróciła na noc do domu po kłótni z babcią. Dodatkowo od kilku dni okłamywała ją też w sprawie pracy. Dane prosi o pomoc w poszukiwaniu Lance Krugera (byli parą w ostatniej klasie szkoły średniej), w końcu dobrze sprawdza się w roli detektywa. W trakcie poszukiwań trafiają na polanę, na której znajduje się auto Tess, kluczyki oraz telefon. Jednak nie spodziewała się, że w niedalekim stawie znajdzie martwe ciało dziewczyny z krwawym napisem na czole: WYBACZ.

Proś o wybaczenie Melindy Leigh to pierwsza książka jaką mam z edycji editioblack. Zawartość książki jest powalająca. Od samego początku do końca niewiadome jest dlaczego dziewczyna tak naprawdę zginęła i kto ją zabił. W ciągu całej akcji zmieniałam z trzy raz podejrzanych, a na samym końcu i tak była zszokowana sprawcą. Jednak... pomimo tego, że czytało mi się ją bardzo szybko i bardzo mnie wciągnęła, to czegoś mi brakowało... Ale dla fanów lekkiego czy też ciężkiego kryminału będzie dobra, nawet bardzo. 

Tytuł: Proś o wybaczenie
Wydawnictwo: Editioblack
Wydanie: 31 lipca 2019
Tom:1
Liczba stron: 320
Polecam: 8/10 
Gdzie można kupić?: Editio

Za egzemplarz dziękuję:



1 komentarz:

  1. Już wkrótce również będę czytała tę książkę i jestem jej bardzo ciekawa. 😊

    OdpowiedzUsuń