poniedziałek, 9 grudnia 2019

PS. Kocham CIę na zawsze - Ahern Cecelia

PS. Kocham Cię na zawsze - Ahern Cecelia

 
Powitajmy ponownie Holly Kennedy. Kobieta w końcu po 7latach postanowiła ruszyć do przodu nie tylko w życiu prywatnym, ale też postanowiła opowiedzieć swoją historię związaną z Gerrym. Do całej tej inicjatywy namówiła ją siostra Ciara. Organizuje wiąz podcast, w którym Holly ma opowiedzieć innym ludziom o tym co się jej przytrafiło, w jaki sposób pożegnał ją mąż, jak sobie radziła i radzi nada z utratą miłości życia. Jedną za słuchaczek jest Angela - stała bywalczyni sklepu Ciary. Dziewczyny nie zdają sobie sprawy z tego, że ta kobieta postanowiła założyć klub "PS. Kocham Cię", którego członkami są osoby nieuleczalnie chore. Cała ta intryga Angeli wplącze Holly w niezłe bojowe zadania. Jakie? Musicie przekonać się sami :)

Dobrze było wrócić do życia Holly. Gdybym miała wskazać najbardziej poruszające i romantyczne opowieści miłosne, to bez zastanowienia powiedziałabym "PS. Kocham Cię" oraz "Romeo i Julia" (chociaż o drugiej lekturze nie mówimy). Przyznam, że został mi (i nie tylko mi) mały niedosyt. Chciałam wiedzieć jak w tym wszystkim odnajdzie się Holly, czy uda jej się po tym wszystkim pozbierać i czy uda jej się pokochać kogoś tak bardzo jak Gerrego. Na szczęście doczekałam się kontynuacji i nie żałuję przeczytania zawartości. Książka "uspokaja" i "wycisza" czytelnika oraz pozwala na spokojne pożegnanie się z bohaterami. Cieszę się, że Ahern po tylu latach napisała kontynuację. Teraz czekam na film :) A Was odsyłam do tej książki. Każdy spędzony z nią czas nie będzie zmarnowany. 

Tytuł: PS. Kocham Cię na zawsze
Wydawnictwo: Muza
Wydanie: 16 października 2019
Tom: 2
Liczba stron: 448
Polecam: 10/10 
Gdzie można kupić? Zank.com

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu: 

 

2 komentarze:

  1. Pierwsza część bardzo mi się podobała, więc tę również na pewno przeczytam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam pierwszej części. O tej raczej czytałam mieszane opinie, ale nie wykluczam, że zapoznam się z tym cyklem.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń