piątek, 20 marca 2020

Rytuały wody - Eva Gracia Saenz De Urturi

Rytuały wody - Eva Gracia Saenz De Urturi

 
Rytuały wody to druga części trylogii ,,Białego miasta". Spotykamy się znowu po kilku miesiącach od strasznych, podwójnych morderstw. Tym razem sprawa będzie dotyczyć kobiet oraz mężczyzn, którzy giną w bardzo dziwny sposób. Są topieni, podwieszani i co dziwne pojawia się też wątek ognie. Wszystkie to ofiary łączy jedno - ciąża. To śledztwo także przypada dla Unai, nie tylko dlatego że jest on doskonałym profilerem, ale też dlatego, że jest on w jakiś dziwny sposób powiązany z ofiarami. Będzie to ciężki czas dla niego, ponieważ problemy z mową utrudniają mu codzienną prace, a stan ciężarnej szefowej - Alby nie sprzyja w teraźniejszych zabójstwach.

Autorka funduje nam kolejne ciekawe historie z kultury ibero-celtyckiej. Nie zabraknie też szczegółowo opisanych poszlak oraz opisów domniemanych zabójców. Tak jak i w pierwszej tak i w drugiej części morderca mści się za to co przeszedł za dzieciństwa. Trzeba przyznać, że Eva ma doskonały talent jeżeli chodzi o kryminały. Potrafi porwać czytelnika od pierwszej strony i w międzyczasie manipulować jego podejrzeniami. Nie pozostaje mi nic innego jak polecić Wam drugą część białego miasta, a sama zabieram się za kolejny, ostatni tom.

Tytuł: Rytuały wody
Wydawnictwo: Muza
Wydanie: 2019-10-30
Tom: 2
Liczba stron: 535
Polecam: 9/10 
Gdzie można kupić? muza

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu: 
 
 

3 komentarze:

  1. Ja jestem już po lekturze całej serii i jest nawet ok. Tymczasem ciekawostką jest, że na Netflixie już jest ekranizacja pierwszej części.

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga część dla mnie była lepsza od pierwszej. Teraz musze tylko przeczytać Władcy Czasu.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam jeszcze tej trylogii, ale mam na nią wielką ochotę. 😊

    OdpowiedzUsuń