poniedziałek, 23 marca 2020

Tacet A Mortuis - Amo Jones

Tacet A Mortuis - Amo Jones 

Trzecią część zaczynamy od dużej awantury pomiędzy Madison, kubem królów, a jej rodzicami. I jak zwykle dziewczyna czuje się boleśnie zraniona, a dodatkowo ma odczucie, że jest marionetką, którą kierują źli ludzie. Prawda, do której dochodzi dziewczyna jest brutalna i mocno popaprana. Aby zemścić się jak najbardziej na Bishopie postanawia rzucić się w ramiona chętnego Nate'a. Czy to dobre posunięcie dziewczyny? Czy znowu wpakuje się w tarapaty?

Cóż ja mogę powiedzieć o tej książce? Na pewno to, że jest bardzo psychiczna (jeszcze takiej książki nie czytałam. Wy z pewnością też) i ciężko się od niej oderwać.  Z pewnością też nie spodoba się bardzo wielu czytelnikom: przez treść, fabułę i to, jakby ktoś nam opisywał życie w haremie. Plusem jest fakt, że dowiadujemy się o dzieciństwie chłopaków z klubu oraz Madison. I po namyśle - to tyle. Szczerze mówiąc ja sama nie wiem co mam o tej książce myśleć i najlepszym rozwiązaniem będzie opcja: "róbcie z tą lekturą co chcecie", bo ja osobiście jej ani nie polecę, ani nie odradzę.  Lecz sama po sobie wiem, że będę musiała dokończyć tą historię czytając czwartą część (mam nadzieję, że ostatnią). Niestety tym razem obejdzie się bez oceny książki, ze względu na moje mocno mieszane odczucia.  

Tytuł: Tacet A Mortuis
Wydawnictwo: Kobiece
Wydanie: 2019-03-20
Tom: 3
Liczba stron: 368
Polecam: -
Gdzie można kupić? tania książka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz