czwartek, 4 czerwca 2020

Eva García Sáenz de Urturi - Władcy czasu

  Eva García Sáenz de Urturi - Władcy czasu

 Władcy czasu to trzecia, a zarazem ostatnia część trylogii Białego Miasta. 
   W tej części naprzemiennie będziemy przenosić się z roku 2019, (gdzie w Vitorii pokazuje się na rynku wydawniczym książka ,,Władcy czasu". Książka ta robi wokół siebie spore zamieszanie z której dowiadujemy się wielu rzeczy o średniowiecznej Vitorii, ale najbardziej wzbudza sensację fakt, że w dniu premiery dochodzi do morderstwa, które jest wzorowane na tamtejszych czasach) do 1192 gdzie poznajemy historię znanego hrabi. Po powrocie do domu dowiaduje się, że nie tylko został zamordowany, ale dowiaduje się, że w jego hrabstwie doszło do wielu zmian. Najboleśniejszą dla niego zmianą jest fakt, iż jego przyszła żona, została żoną jego brata. A ojciec owej kobiety został otruty. 
   Obydwa światy łączy jedno. Zbrodnia, otrucie człowieka tą samą trucizną. Czy kraken upora się z nową zagadką i czy uda mu się unieść "brzemię" swoich przodków?

 ,,Władcy czasu" to najlepiej napisany kryminał tej trylogii. Bardzo podobało mi się połączenie teraźniejszości z historią z średniowiecza (na którą najbardziej czekałam, z kartki na kartkę). Akcja rozgrywa się tutaj dynamicznie co nie spowodowało, że chciałam od lektury odpocząć. Pełne skupienie i wyłapywanie podobnych czynników z obydwóch światów sprawia, że książkę pochłania się szybko, a na końcu jest wielkie zdziwienie, że książka się już skończyła. 
Bardzo polecam tę trylogię. Jestem pewna, że miło spędzicie czas :)     


Tytuł: Władcy czasu
Wydawnictwo: Muza
Wydanie:  2020-02-26
Tom: 3
Liczba stron: 512
Polecam: 10/10
Gdzie można kupić? Tania książka


Za książkę dziękuję wydawnictwu: 

 

2 komentarze:

  1. Ta seria jeszcze nie jest mi znana, ale bardzo mnie ciekawi i na pewno po nią sięgnę. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Koniecznie daj znać jak uda Ci się przeczytać! :)

      Usuń