piątek, 5 czerwca 2020

Test na miłość - Helen Hoang

Test na miłość - Helen Hoang

 
Esme Tran mieszka na prowincji w Wietnamie, gdzie pracuje przy sprzątaniu toalet. W czasie swojej pracy spotyka zamożną, pełną klasy kobietę, która proponuje jej wyjazd do Ameryki. Początkowo dziewczyna uważa to za głupi pomysł, jednak postanawia zaryzykować. Jej zadaniem za granicą będzie sprawić, aby Khai (syn zamożnej kobiety) zaczął dostrzegać i rozumieć emocje. Jest to dla niego dość trudne ze względu, że facet choruje na autyzm. Przed Esme nie lada wyczyn, ponieważ nie tylko musi rozkochać w sobie mężczyznę, ale też na jakiś czas musi zostawić swoją małą córeczkę. 

,,Test na miłość", to druga książka tej autorki, którą udało mi się przeczytać. Ta część jak i pierwsza, mają to do siebie, że opisują jakąś chorobę. Uważam, że jest to coś dobrego, ponieważ czytając coś lekkiego, możemy dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy o różnych chorobach. Poznajemy odczucia, emocje tych osób oraz jak postrzegają świat. 
Helen Hoang należą się brawa za te książki. Są napisane w prosty, lekki, nienużący sposób, bawiąc czytelnika - pomimo trudnych tematów. Jestem pewna, że fanom lekkiego romansu historia Esme i Khaia przypadnie do gustu! :) 
 
 
Tytuł: Test na miłość
Wydawnictwo: Muza
Wydanie:  2020-03-25
Tom: 2
Liczba stron: 446
Polecam: 8/10
Gdzie można kupić? Czytam.pl

Za książkę dziękuję wydawnictwu: 
 
    

3 komentarze:

  1. Fajnie, że tobie się podobała, ale ja na razie nie planuje jej czytać. Sama autorka bardzo zapadła mi w pamięci.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem już po lekturze tej książki i bardzo mi się podobała. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi bardzo przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń