sobota, 28 listopada 2020

W cieniu zła - Alex North

 W cieniu zła - Alex North

 

Pewnie wielu z Was czytało ,,Szeptacza" Alex'a North'a. Była to naprawdę dobra książka (recenzje znajdziecie u mnie na blogu). Tym autor zabiera nas do małego miasteczka jakim jest Gritten Wood. 25 lat temu dochodzi tam do brutalnego morderstwa, w które zamieszani są młodzi chłopcy. Po tych latach do miasta wraca Paul Adams. Niestety nie jest to przyjemna rzecz dla faceta, ponieważ znał ofiarę oraz morderców. Na domiar złego historia się powtarza, a sam Paul jest w niebezpieczeństwie. Czy plotki o czerwonorękim okażą się prawdziwe?

 

Czytając czy też sięgając po tą książkę musicie liczyć się z tym, że trzeba się na niej skupić. Akcja powieść jest podzielona na trzy części. Teraźniejszość, przeszłość oraz jawy ze snem. Całość stanowi niezłą mieszankę wybuchową, powodując że ciężko jest się oderwać od książki. Autorowi udało się poraz drugi stworzyć coś dobrego. Samo zamieszczanie inkubacji snów w książce powoduje, że staje się ona dużo ciekawsza, bo szczerze mówiąc - ilu z nas czytało o czymś takim? Lektura wciągnęła mnie dość mocno, jednak przyznam się bez bicia, że nie udało jej się przebić ,,Szeptacza". Co oczywiście nie czyni ,,W cieniu zła" tą "gorszą". Zdecydowanie powinniście ją przeczytać. Zapewniam mocne i ciekawe doznania i wrażenia. 

 

Tytuł: W cieniu zła
Wydawnictwo: Muza
Wydanie: 2020-10-28
Tom: -
Liczba stron: 416
Polecam: 9 /10

Gdzie można kupić? Świat książki

 

Za książkę dziękuję wydawnictwu:


 

 

4 komentarze:

  1. Nie czytałam jeszcze Szeptacza, ale obie książki mam w planach. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam ,,Szeptacza". więc i pewnie po tę książkę sięgnę.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Ciekawa jestem jaka będzie Twoja opinia :D

      Usuń