niedziela, 13 grudnia 2020

Pragnienia - Ilona Gołębiewska

 Pragnienia - Ilona Gołębiewska

 

On - pełen pasji, sportowiec koszykówki, zawsze ma koło siebie wianek panienek, charyzmatyczny i przystojny.
Ona - piękna, sympatyczna, swoje marzenia porzuciła na rzecz ojca.
Ich drogi krzyżują się w klubie Hades 66. Od początku mają się ku sobie. Ukradkowe spojrzenia, miło spędzony wieczór (do czasu) i koniec bajki. Dopiero po roku spotykają się na obrzeżach Warszawy (przypadkowo). Pomimo tego czasu chemia pozostała.

Po raz pierwszy spotykam się z twórczością autorki. I jestem miło zaskoczona. Lekkość pióra, zmysłowość i delikatność historii pozytywnie mnie zaskoczyła. Pomimo, że to romans to język i sceny są wyważone. Bardzo miła odmiana :) Historia oraz bohaterzy są wykreowanie w taki sposób, że ciężko jest się nudzić z tą książką. Jedynie do czego mogę się przyczepić to zakończenie. Bardzo nie lubię, kiedy w lekturze jest niedokończona historia, a dalszych części powieści brak... Jestem pewna, że do książek autorki jeszcze sięgnę, ponieważ wywołała u mnie pozytywne wrażenie. Co nie jest u mnie częste jeżeli chodzi o polskich autorów :)
Gorąco polecam! 

Tytuł: Pragnienia
Wydawnictwo: Muza
Wydanie: 2020-10-21
Tom: -
Liczba stron: 480
Polecam: 8 /10

Gdzie można kupić? czytam.pl

 

Za książkę dziękuję wydawnictwu:


 

  

3 komentarze:

  1. Na razie pomimo pozytywnych recenzji nie zamierzam czytać tej książki.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Planuję czytać tę książkę w najbliższej przyszłości. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta książka czeka na wolny czas po świąteczny aby ją przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń